Kvällens Hoppträning

Har gått huur bra som helst =D Karetino skötte sig bra! Ja okej, lite, lite busig i början kanske, men sen gick de kanon (;
Vi rider igång dom självständigt, sen är det samling och han pratar. Oj vad mycket bra saker han pratar om! Det är helt otroligt vad mycket man tar med sig efter varje träning! Hoppade fram på små cavaletti, 3 stycken. Viktigt här att landa i rätt galopp, balanserat! och få ett bra sista galoppsprång sen vidare till nästa.

Sen hoppade vi en linje med en grind och ett "lydnadshinder". Därefter banhoppning :) 10 hinder, 13 språng.
Och det kändes så bra! Fick massa berömm av John och ja va mer kan jag säga. Jag är supernöjd med träningen! =D


Det som också är roligt är att Malin och Emma (kika under våra länkar och kolla in hennes blogg vettja!) var med på träningen och Emma har typ väärsta superkameran som hon tog bilder med :D
Ska bli jättekul att se dom, hoppas jag får dom snart så jag kan visa er hihi ;)


En bild från en annan John träning (: Mm som ni ser har mössan åkt av.. Ni som tränat för John vet hur det gick till! ;)


       / Emelie

Kommentarer
Postat av: jennie

SV: Ja det ska jag absolut göra, själv är jag

jätte nyfiken :D

2011-08-24 @ 21:25:53
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Roligt när man har tränat och känner att man lärt sig såå himla mycket, så det ska vara!! =)

2011-08-24 @ 21:42:04
URL: http://dressageforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0