kul väder!

Regn, regn o lite mera regn.. kul. Hoppas det inte regnar på söndag :) 
Jag lovar jag kommer uppdatera roligare o intressantare inlägg när sune e hos mig. nu finns de inte så mycket o dela med sig av känns de som. jobb, sova, äta typ.. :P 

I morgon är det lördag, ja vad händer då? 
skulle behöva handla mat. ska träffa julia en sväng. sen måste jag leta på en spik i spånet i min box, kul.... hyresvärdarna spikade upp brädor mellan min o grannboxen och tappade en spik tydligen hehe. Har varit brädor där innan också men eftersom dom som satt där innan va typ uppätna satt dom upp nya, nymålade även dom hoppas ja, men de tror ja :)) 

Emma la ut en fin bild på hennes blogg, på abbe:) 
Snodde den..;) (a)





Jahapp. vad händer nu då.. tråkigt..:/ ensam hemma också, o trökigt väder. blir väl o dega framför tvn, eller kanske blogga lite?=) få se om ja kommer på något intressant;) ha en trevlig fredagskväll!
//Malin

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska fota dig och Sune mycket! Så du får massa bilder att lägga upp! :D

2011-08-19 @ 20:38:50
URL: http://klemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0