knasigt väder..

jaa Godmorgon gott folk :)
Jag var nyss ut till stallet och mockade och fyllde hö påsar, då var det strålande sol och riktigt varmt faktiskt. Nu gick jag in för att äta frukost och då så regnar det massar ute helt plötsligt. Knasigt =P
Jag lurade er lite igår, jag hämtade inte alls spån då.. (; När jag gick dit där vi parkerar bilarna så upptäckte jag att pickupen va på rymmen.. :P Och jag orkade inte hämta med transporten. Såå det är vad jag borde göra nu, för nu är pickis hemma (:

Men innan jag drar iväg på spån-äventyr så ska jag lägga in Mr K i TDB och anmäla oss till Insjön ;)
Pim har jag skickat in om tidsbeställning för vaccination.

           / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0