Klart (:

Eller kanske inte riktigt.. Men jag har gjort lite grann iaf. Det blir så mörkt uppe på skullen så är lite svårt å se vad man håller på med tillslut :P
Gick och tog lite kort på hästarna sen, får se nu om tekniska jag kan få in dom bilderna till datorn också.. Det var dock näst intill förknippat med livsfara att bli uppäten i hagen hos killarna. En stor bork färgad häst var otroligt social och skulle, om han kunde, krypa in under skinnet på en (: haha!
ni kan få se bilder sen om ni vill? (;

Dagens Hiss - Går helt klart till den lilla vovven som hoppade ut genom fönstret på bilen ( det var en ruta borta där liksom..), när vi var på byggmax. Traskade snabbt förbi alla som stod där och gick in i affären haha :) husse och matte gick ju dit, han kanske vela handla något han med ;)
Dagens Diss - Går idag till den förbaskade tiden som aldrig vill räcka till! Så mycket som jag vill och behöver göra, men jag har dessvärre inte hittat någon lösning -än- på hur vi kan förlänga dygnets timmar =P


En bild får ni nu (: Fler kommer sen...

              / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0