Höstplanering, KM

Redan planerat första lilla tävlingen för mig o sune om han blir kvar.
Sunnansjö ridsällskaps KM i oktober. :) första helgen, dressyr på lördagen och hoppning på söndagen.
Skulle verkligen va skitkul att åka dit över helgen o sova kvar.
hoppas emelie har sin tredje box ledig då. skulle va perfekt! den e ju tom nu så..

Bra träning o åka transport, bra o åka ut på lite tävlingsmiljöer..ja, bara bra träningssaker för honom! och mig :) 

Sen ska jag hjälpa till på tävlingarna också. Det jag vet just nu är att jag ska stå på banan på dom lägre klasserna på hoppningen, sen får vi se vad jag får ta mer:) kul!! 
Det ser jag fram emot, bara allt går som jag vill. :) 





Sen så, som ni såg, på första veckans träningschema, så skulle jag träna för Emelie på fredagen. Tror vi lägger in lite lastträning där också. lika bra de när jag ändå har Emelie på plats! 

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0