Hoppa eller inte hoppa?

Kollade precis startlistan inför lördagen (= Jag och K startar som nr 14. Ska bli spännande att se vad han tycker om det där :D

Imorgon om jag för en gångs skull kan hålla min plan och ridhuset är ledigt, så åker jag nog dit med K och hoppar lite. Emma kunde följa med sa hon! Det vore toppen för blir lite krångligt att åka själv =P

Många gör olika inför tävling, en del hoppar dagen före, en del hoppar inte alls före osv.
Det är såklart olika vad som passar bäst just för sin egen häst. Jag ska hoppa honom innan, imorgon, för att avdramatisera det hela. :) Han kan bli ganska pigg och lite busig, kan hända att han inte tar skänkeln riktigt., så det ska jag få igenom då igen och bara skutta lite. Det ska fortfarande vara roligt och lätt ;)

Med Pim brukar jag också hoppa innan tävling, dels för att avdramatisera och dels för att hoppa lite titthinder så hon inte behöver bry sig så mycket i det. (: 


              / Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anmäl dig gärna till dagens blogg och få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare!



http://idas.myshowroom.se/dagens-blogg-18/#comment

2011-08-31 @ 14:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0