hemma igen

Och God morgon kan jag väl säga (:
Nu är ett skift avklarat och sängen väntar..Det var mörkt och väldigt regnigt..Men jag överlevde! och allt har gått bra och nu längtar jag tills jag får gå upp igen så jag kan ut och rida (: Eller ja, åka till ridhuset med pimmi blir de iaf. Får sällskap av alla 3 stalltjejer - minsann! kulkul :)


När jag vaknat igen ska jag nog anmäla mig och Mr K till våran första tävling ;D Hans första tävling någonsin (;
Det ska bli riktigt spännande! Och så ska jag boka tid för vaccinering av lilla prinsessan!


Ser ni vilka roliga öron skrutten har? dom är mörka längst ut på båda hihi (:

Här har vi en väldigt väldigt lurvig skrutt (; En vintrig bild.. Tänkte mest visa den bara för hans söta öron =P

NU säger jag godnatt på en stund! :)

       / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0