handla eller inte handla?

Godkväll på er! 
Ska precis hoppa in i duschen.
I morgon kommer jag inte blogga förens på kvällen efter 18.00. då jag börjar tidigt o slutar sent. så emelie får sköta det där :) 

Sitter o kikar på horze.se.
dom har rea på massa grejer, 65%! 
bra sugen på o köpa ett par ridbyxor. synd nog är alla helskodda slut, bara små eller stora storlekar kvar. kanske kan ta ett par knäskodda så har ja lite o variera med. har bara två ridbyxor!! behov av fler, eh ja..
Få se hur jag gör:) 

Godnatt o puss! //Malin 


snart är det söndag!!:) <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Nu kör vi ingång ännu en header tävling på boggen!

Om ni vill vara med klicka in på länken och kommentera "jag är med" så har ni chansen att vinna en jätte fin header!

http://lidingouss.blogg.se/2011/august/ny-header-tavling-pa-gang.html



//Matilda, Lidingö Uss

2011-08-18 @ 23:37:25
URL: http://lidingouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0