Hag-bygge

Jajjemän ! :) Nu kan jag pricka av en av alla saker på min "Att göra innan vinternlista".
Har flyttat om staketet som är till " ridbanan" och gjort grinden liute större så att kalrn kommer in och kan ploga där i vinter ;) Han prata om att vi ska försöka fixa lyse till dess också. Det gillas!

Det är gräsunderlag på "ridbanan", och för tillfället väldigt högt. Så jag satte Mr K, Frodo och Dracula i arbete! Dom jobbar för fullt med att äta upp det :)

Orättvist. Malin har trästaket på sin ridbana.. det har inte jag. Hade tänkt att fixa det nu i sommar, men har varit mkt annat och det kostar ju lite. OM de inte hinns med nu innan snön kommer så får det bli till våren :)
Vet inte riktigt vad jag ska ha för färg på det bara. Det får visa sig ;)
Nu ska jag ta å laga lite mat.

         / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0