Globen

Längtar tills det är dags för oss att åka på Globen Horse Show! Då ska det handlas grejer ;) Jag brukar kunna shoppa loss ganska mycket där haha, det blir dyrare och dyrare för min stackars plånbok för varje år som går (: Kan inte hjälpa att det är så roligt med nya grejer ;)

Som typ den häär hjälmen skulle passa så bra i mitt stall ;)


Här är Daisy, har glömt att berätta att hon blivit såld nu. Hoppas att dom är nöjda med henne och att hon har det bra (:


Dagens Hiss- Till Karetino såklart :D of course my horse <3
Dagens Diss- Till dum Bamse som är trasig. Och ja e fortfarande besviken över att helgens träningar vart flyttade.


Vet inte riktigt vad han pysslar med..=P Jag hoppas att han bara kliar sig, det där med rollkur är inget jag och mina hästar håller på med.


                    / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0