Funderingar

Jag hoppas att det blir en bra dag imorgon. Har bestämt mig för att stanna hemma. Hade varit grymt roligt att åka på lastbilsmässan.. men det blir bäst om jag stannar hemma.  Har en hel del planer på vad jag ska göra! :) Jag hoppas att syster yster kommer hit och hälsar på! Kanske vi rider mina hästar (;

Jag vet inte riktigt vart mitt fredagsmys tog vägen.. Karln gick ut till garaget igen, hundarna sover och jag vart sittandes hänne (= Men ska gå ut och kvällsfodra hästarna strax.
Tänkte försöka komma upp tidigt imorgon så jag hinner med allt. Det är tydligen lite hästloppis i Pärlby imorgon, med start klockan 11.. Funderar på att åka dit en sväng får se om man kan hitta något roligt =P

Åå.. Snart är det vinter igen.. Den här sommaren har gått så himla fort! Kan inte fatta att det är sant.. Känns inte som jag har haft någon semester alls, eftersom den gick åt när jag var på kursen på Strömsholm =P Men jag måste ju säga att det var de värt ;)
Nåväl, vintern närmar sig och jag måste köpa nya skär till klippmaskinen. Det var lite roligt förra vintern då fick jag åka runt till några andra stall och klippa deras hästar också =P Ganska spännande faktiskt, man vill ju att dom ska bli nöjda åså :) Mr K har aldrig blivit klippt och jag undrar så hur det kommer gå. Det hade iåförsig inte Pim heller när hon kom till mig. Det kommer gå bra , vi bestämmer det (:



             / Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0