fullt upp!

Hejsvejs! 
Har varit en grubblandes dag, men det har gått över nu!:) Nu mår jag bättre. 
Jag flyttade om lite i min dagsplanering, efter jobbet for ja hem och städade..haha! stressstädade på en halvtimme, inte så skitnoga men renare blev de ju. o så har jag tvättat också. Kom dock på senare att jag glömde damsuga köket, kanske därför jag blev klar så fort..? hah:)




Efter de kom emma och vi åkte till djurås o kollade på när emelie(som hon skrivit) tränade för john hikey-träning, vilket hon redan berättat hur de gick:) Sen åkte vi hem, jag tvättade lite till sen kom johan hem. lagade mat o sådär. sen åkte jag till stallet, då hade klockan hunnit bli halv nio: snart mörk..min longering då!? nåväl..sune fick vilodag idag..så vi hade mysstund istället med borstning o provade lite saker på han:) han passade jättebra i det vita fleecetäcket från sjöhagen som jag köpte i globen förra året. 



i morgon ska vi släppa ihop alla tre grabbarna :)
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0