fullspäckad onsdag

Känner mig lite bättre nu iallafall, skönt! hoppas de blir ännu bättre i morgon. blir en lite tidigare arbetsdag än vanligt. lite cateringar o annat :)

innan jobbet ska jag ta ut hästarna o förhoppningsvis börja mocka lite. Onsdag, Torsdag, Lördag o Söndag är mina Nickedagar nu när Emma är i Turkiet:) hoppas hon har det bra! 

Så då blir det att mocka sunes o nickes box, fixa mat o rida, helst båda två. få se hur mycket jag hinner. är lite ihopkört pga att vi har ju tvättstuga i morgon eftermiddag också, gudars.. antingen avbokar jag eller så får johan ta de. fast han skyller på att han inte kan med maskinerna = dålig ursäkt! :)



Nicke i hagen
nu blir de nog sängen så man e pigg i morgon. sova bort all sjukdom vore fint..:) 

/malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0