Fredagskväll

Dagens Hiss- Sune, den duktiga lilla hästen med det stora hjärtat :) Om Malin bestämmer sig för att köpa honom kommer dom bli ett såå fint team. Dom passar så bra ihop :)
Dagens Diss- Till det som hände hemma som gjorde att jag ej kunde rida idag. Vill inte tala om vad dock, men läget är under kontroll (:


Filmade en liten stund när Malin gick med Sune haha (: Borde ha filmat när hon hoppade istället men det får bli nästa gång ;)
http://www.youtube.com/watch?v=smQ3fpSvi4U

I helgen finns det massor som behöver fixas :) Vill göra iordning i lilla stugan för lite fikarum och att ha hästgrejer i ( tyyssst karl vet inte det än) och höskullen ska byggas klart, hästarna tränas åsådär (: Hoppas att helgen är låång så allt hinns med!
På söndag ska ev jag och Ulrika åka till Nyhammar och rida ut längs en gammal banvall. Det vore skoj!

Söta dom är Sune & Malin :)

Just nu sitter jag och väntar på att karln ska komma hem. Jag hoppas han komner snart, då blir de pizza och film hoppas jag (: Skönt med en lugn kväll så man kommer upp i tid imorgon.

          / Emelie

Kommentarer
Postat av: Lina

Hehe tack :D

Ni med :D

2011-08-26 @ 22:04:53
URL: http://ryttarre.blogg.se/
Postat av: Carroooo

Jaaaaaa gör det Emelie så kommer jag och fikar med dig om tre veckor!!!! :D

2011-08-26 @ 22:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0