En Sån där dag

Första skiftet avklarat, å de va inte mycket till jobb idag.. Har varit på verkstad med lilla Bamse (: Men nu tror jag de ska funka iaf, om de inte blir nå nytt knas med honom.. =P
Han har en tendes till att krångla ibland..
Känns inte riktigt som någon toppen dag för mig idag. Vet inte riktigt varför. De är tyyp som å ha en stor, vass sten i skon som man aldrig hittar.. Vissa dagar är ju sådär. SååDäär =P


Planerar inför kvällens lektion jag ska ha. Ska ut och fixa stallet och mina pollar också <3
Hon som håller i John träningarna ringde idag och sa att jag har samma tid som innan sommar uppehållet 17:00 ska jag träna för honom i Bäckan. Det ska bli riktigt skoj! Hoppas Mr K sköter sig (;


                       / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0