drömmer..

Om en hästlastbil! (:
Ja faktiskt så gjorde jag det inatt. Har stora funderingar över att köpa en egen. Skulle vara kanon, för Pimmi måste åka brett i transporten. Vilket ju gör att jag aldrig kan ta med båda hästarna någonstans.. Så vore det roligt om man kunde åka flera om man ska bort på tävling åsådär ;)
Karln ska övertalas ordentligt bara och så får han hjälpa mig med vad man ska ha för lastebil..
Skulle vilja ha en typ 4-hästars iaf.. Men vi får väl se hur det blir (: och framför allt när..


Nej ja vet, det här är ingen hästlastbil. Det är två skopbilar (; Den jag kör är närmast, han är döpt till Bamse. Sen är det hans vän - Lilleskutt.

           / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0