Detta visste ni inte om mig!

nu ska jag lägga fram några grejer ni kanske inte visste om mig.
som ett litet bonusinlägg..:) Dock är inte alla bekännelser hästrelaterade.. 

  • Jag slutade rida på ridskola pga att jag blev fullständigt hopprädd. 

  • Jag o Emelie var med i tsunamin i Thailand -04. 

  • jag har jävligt svårt o säga en viss bokstav. 

  • Jag valde Hotell o Resturanglinjen på gymnasiet utan nått som helst intresse.

  • Har absolut ingen aning vad jag vill arbeta med när jag blir vuxen.(nej, jag är inte vuxen än!) :)

  • Jag var nära att kugga på förarbeviset för terrängskoter, men klarade de..;) 

  • Klarade däremot b-körkortet på första försöket med höga poäng! :D 

  • Min vänstra höft "knackar" i nästan varje steg jag tar.. 

  • Under några år körde jag folkrace. den tiden då jag inte hade häst. 

  • Jag har aldrig tävlat storhäst, än! ;)

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0