Dags för ridtur!

Äntligen hemma efter jobbet (: Sitter och äter lite glass (haha bra lunch/mellanmål) semtidigt som jag planerar vad jag ska göra med hästarna. Ska iallafall rida igenom Mr K på ridbanan inför imorgon. :) Då är det ju dags för John Hickey träning ;D Har ridit för honom ett tag nu faktiskt med båda hästarna. När jag fick förfrågan att vara med så va jag lite fundersam, ty folk pratar ju så mycket och man vet inte vad man ska tro. Men jag ville bilda mig en egen uppfattning och provade träna för honom, och det ångrar jag inte en enda sekund! :D Han är super bra och har hjälpt mig och hästarna huur mycket som helst (;

Nåväl :)

Tänkte mocka och fixa stallet först. Tycker det är väldigt skönt att ha allt annat klart när man ridit klart. =P
Hoppas att någon kan följa mig imorgon på träningen.. Skulle iaf behöva lite lasthjälp åså.. Kom på nu att karln kanske skulle kunna göra de =O .. va tror ni? hum kanske inte men kan va värt å fråga (:

    / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0