Dags för jobb igen..

Nu är det dags för mig att åka och jobba igen.. Ska bara springa upp och hänga några schabrak som jag har tvättat! Får sällskap kvällen till ära utav Annalena.
Dagens Hiss - Går idag till Pimmi som känns såå bra just nu i hoppningen (: Allt känns så lätt!
Dagens Diss - att jag redan längtar hem fastän jag inte hunnit åka bort än.. =P Längtar liksom redan hem till pollehästarna!


Va ju föresten och handlade lite på Aubiose igår med Malin (:
Handlade inget speciellt.. Vart det nosluddet ni kanske såg Pim hade på sig idag. Sen ett annat nos & nackludd som hon får ha hemma och skrota i (: Och Mr K fick nån Lickit tror ja de heter.. Får se om han tycker om det. Den hänger i hans box nu iallafall. Sen vart de små gummisnoddar som inte så lätt går sönder! Vi testade i stallet och dom får helt klart godkänt i hållbarhet! ;)

Nåväl dags för mig att dra! Simma där ni bottnar ;)
     Puss! / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0