Dagens..

Dagens Hiss- Till snäll syster som följde med mig och handlade mat idag :) En massa tips på vad jag skulle göra för mat också! Hon kan hon!
Dagens Diss- Får faktiskt gå till de knasiga vädret som varit idag. regn-sol-regn-sol och sol&sregn samtidigt.. Jag och Pim klarade oss precis undan från regnet iaf :)

Bjuder på en vintrigbild på lilla Frodo :)
Hade varit kul att ha ett minishettis sto åt honom! haha :) Jag och karln har faktiskt pratat om det.
Men inga planer på det just nu direkt. Men man kan ju drömma lite =P

Nåväl. Nu väntar sängen ( jag hör hur den ropar på mig!) så det är väl bäst att jag pallrar mig dit.
Det är bäst det så man är igång tidigt imorgon :)  Vilket ja kommer få ångra sen under natten när ja ska hålla mig vaken.. meen det problemet tar vi då!


Pimmsan vimmsan <3

            / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0