Dagens Planering!

Godmorgon! Gick inte att somna om, eller ja jag hade inte tid o sova.. :) 

Idag ska jag göra detta: 

Jobba givetvis. 09.30 - 15.00. 
Efter de tror jag att julia ville ha en påhälsning, få se om hon vill hänga med till Bispberg. Hem tillmin pappa alltså och hämta alla hästsaker:) För det lär jag göra. måste ju skruva upp krokar, sadelhängare, tränshängare, hink, krubba m.m. i stallet. Mycket nu:)

Sen ska jag o emma o sara åka o köpa hö vid fem. emma har fixat släp den här gången:) skönt! Det är riktigt kul när de börjar hända saker, spån kommer ju i morgon/övermorgon å så. härligt! 
Sen eventuellt efter vi hämtat hö o fått upp rundbalarna på höskullen i dom där uunderbaara kättingspelen(..mjölksyra AB....) så kanske ja o emma åker till citygross o kikar lite, vi får se va klockan blir. Kanske tar de en annan dag å. Jag gillar att citygross har hästsaker där, även hästfoder,spån m.m. :) 


//Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0