Dagens inköp

Detta hittade jag på loppisen på Pärlby, det var även en online butik som var där och sålde nya grejer :)


3 stycken luvor, den gråa är helt ny :) Tyvärr inga matchade schabrak.. Men dom kostade 30 kr typ så kunde inte låta bli haha :) Sen ett ljusbrunt träns för 80 kr, vita lindor för 50 kr. Sen är det en förpackning med typ vinröda lindor som jag köpta från dom som sålde nya grejer, det var rea där också så 75 kr vart de där (: Fick den lilla gula förpackningen med hästgodis med gratis haha! Får se om hästarna tycker om det!
Glömde berätta det tidigare, jag gjorde ju bort mig när jag köpte den där lickit grejen i veckan.. Skulle ju köpa den till Mr K tänkte jag och valde den med morotssmak.. SUCK! Jag vet ju att han inte äter morot =S Ibland tror ja hjärnan är på en helt annan kommun haha :) Pim verkar tycka om den iaf :)


Puss!



                       / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0