Dagen so far..

Stallet är klart för kvällen, hästarna äter lunch. Tror jag iallafall om dom inte ätit klart (:
Ska gå ut till stallet om en stund och städa lite och plocka ordning. Sen blir de träning av pollehästar!
Håller på att tvätta fler schabrak nu också.. Vart kommer dom alla ifrån? =P


Sitter för tillfället och letar lite bland annonser på hästar (: Nej, jag ska inte köpa någon till häst. Jag letar åt en annan ;) Är lite klurigt att hitta den rätta liksom.. (:

Riktigt skönt med helg måste jag tillägga att det är! Jag hoppas på fint väder och att jag hinner med precis allt som jag tänkt ;)
Tog lite roliga bilder på hästarna idag, kanske slänger upp dom sen om ni vill se? :)

      / Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0