Aubiose

Kom nyss hem från aubiose. det blev ingen dejt efter jobbet med julia så drog till granngården o mötte upp Emelie. Jag köpte mineraler o en saltsten. Efter det åkte vi till Aubiose. jag köpte skumgummi"proppar" att sätta i öronen utifall det behövs när vi hämtar sune:) längtar!(fortfarande). ska bli väldigt spännande :)
Jag köpte även ett lila nosludd och ett våfflat svetttäcke. det var nedsatt så jag kunde ju inte låta bli! Sen när jag inte ens hade ett sånt täcke så var det ju en självklarhet.


Man lär ju skämma bort han lite när han kommer. eller vad tycker ni?


Kommer ut bilder på grejerna snart:)


I veckan ska jag till City Gross o köpa krossat korn också. Hittade inge sånt på granngården. menmen, några dagar kvar, tyvärr..;/


//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0