Ådii<3

dumma internetsladd te o hoppa ur hela tiden.. uh. trådlöst, ja tack. 
Nu är de snart dags för sängen känner jag. vila upp min rygg:) hähä. 
Ska jag köra på en hiss o diss idag med.? ja, varför inte :)

Dagens Hiss: Stallet klart o boxen är redo! skönt :) Och att Johan idag fick upp fyra stora abborrar. den största var fan grymt äcklig. stor som fan o såg skitelak ut..:S 

Dagens Diss: Ryggen, fortfarande. :) och att min bil behöver tvättas. trök..x[ 



Här är min bil föressten. en audi a4 -98. 
Går som ett skott! eller.. njah, lagom..:P :) 
Han kallas för Ådii. 


nämen nu kom emelies vovve Atlas med också.:) 
Jag var hundvakt åt atte när emelie va på ridledarkursen på strömsholm. 
Atlas är en riktigt goding! 

Godnatt
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0