Underbara Måndag

SOL!! 

Nu ska jag ut till min älskade häst och skritta ut en sväng o det fina vädret. 
Man måste ju njuta så mycket som det bara går innan hösten kommer på riktigt. 
 
Älskar att dom vardagliga stallsysslorna kommit tillbaka, skönt med stallrutin, tycker inte ni det? 




 
Emelie var ju i Ullared i helgen. Så jag passade på att beställa hem ett fleecefodrat regntäcke av henne. 
det var blårutigt tror jag, kommer nog bli så fint på Sune. :) 
Väntar fortfarande på höökspaketet, det bör komma snart, inte hört nått av dom. suck.. 
 

Kommentarer
Postat av: lisse

Helt galet fina ponnysar ni har!

kIka gärna in på min blogg om ni vill ha tråkigt ;)

2012-09-04 @ 17:30:28
URL: http://lissegotze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0