Paket på posten

Tjenixen! 
Idag fick jag höökspaketet på posten, gilla! trodde jag inte skulle få det förens 25 oktober men dom skickade allt dom hade hemma nu, fint de. bara transportskydden som kommer sen då. 
Nu fick jag hem svarta benskydd fram o bak, brunt ländtäcke och en hjälm! 
ridhjälm, cykelhjälm? äh det blir bra. finns bra mycket snyggare hjälmar men det fick duga med den här :) jag skiter inte pengar.
Visar bilder på allting sen :) 
Imorgon blir det nog invigning av alltihopa. För ikväll ska vi ju löshoppa! 
riktigt skoj. jag och dom andra tjejerna i stallet har bokat ridhuset 18-20. Skoj och göra nått ihop. 
 
Nu tänkte jag faktiskt städa, det lär ju göras det med. och det går helt okej när man har musik på. 
 
Tjing! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0