Markarbete/hoppning

Precis ätit lite hamburgare alá Malin. 
satt riktigt bra, nu väntar duschen.
 
Ridningen gick jättebra idag, jag red på lite upphöjda travbommar och även 5 o en halvan. Han skötte det super, mycket lugnare nu. stressar inte upp sig lika mycket som han gjorde förr. 
Hade även en oxer som hamna på 1,10 mot slutet. tog det jättebra! :) 
slutade när vi fick till dom bästa sprången, nöjd med dagen. 
 
Senare ska jag förbi Elin en sväng, Kanske även hinna hälsa på mamma hoppas jag, innan jobbet 18.00. 
Riktigt skön dag idag! Fler såna här tack ;) 

Ska visst ha tårtkalas på lördag. Eftersom jag fyller på måndag. förhoppningsvis kommer Emelie och Stoffe då, hoppas! Även mamma ska bjudas! ;) Då ska jag göra min första egengjorda smörgåstårta. oh my god! den ska bli sjukt god! 
 
 












Kommentarer
Postat av: Elin

Glöm inte att det är kräftkalas på lördag klockan 4 bara :o ;D

2012-09-13 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0