LÖRDAG

ledig! en hel helg, det är inte illa pinkat. ;) 
 
eftersom det regnade hela dagen idag blev det dressyr i ridhuset. 
tränade lite på sitsen, rida utan stigbyglar, sen även att samla ihop honom i galoppen, gick bra faktiskt :) han var duktig. Jenny var med med sin unghäst också, longerade och satt även upp. så duktiga så! :) riktigt fint sto, som Sune gillar väldigt mycket ;) 
 
Ikväll gott folk, ska jag roa mig till max. Det blir till och äta god mat sen vidare till Gävle och se JLT. 
John lindbergs trio. rockabillyband, sjukt bra! 
för er som inte vet, jag älskar sån musik, uppväxt med det i princip så de är inte så konstigt :) 
sett JLT fyra gånger innan, så femte gången nu. kan inte bli för mycket. hehee
 
ska iallafall bli riktigt roligt! 

livet leker!
 

 
ha en bra lördagskväll!  det ska jag ha iallafall. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0