Läggdags

Tog mig ork att skriva ett inlägg ändå, fast jag egentligen tänkte skita i det. :) 
Precis kollat på filmen "Flicka". Riktigt bra, borde ses om ni inte redan sett den! 

Idag blev det en uteritt, lugn sådan med endast skritt o trav. kravlöst, mest lugn o fin häst. 
Tog en kort galopp uppför en liten backe på en åker, lite skoj får man ha. 
Bra miljöträning med tåget vi mötte både en o två gånger, kom bakifrån båda gångerna. Det skötte han snyggt. 
Fick dock regn på hemvägen, rätt mycket så de var skönt att komma in i stallet efteråt. :)) 
 
Imorgon blir det förmodligen markarbete. Tänkte lägga ut lite övningar i ridhuset. Jobbar kväll i morgon så har hela dagen på mig, känns skönt. ;) 
Men innan det, sovmorgon. 
Nu ropar sängen på mig så, godnatt på er! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0