kvällstur och ledig morgondag

Åkte till stallet efter klockan 17 idag, hade sällskap av en jättetrevlig tjej vid namn Mathilda. Hon följde med och red. :) Provade rida båda och det gick jättebra! Kul att träffa nya personer. Det är ju som lite ensamt som nyinflyttad. Vi skrittade ut i skogen först och red lite på ena åkern sen. Funderade idag på vart jag ska lösa anläggningskort och det lutar åt att det blir i Sikfors eftersom att det är närmast. Så får bli medlem där också :P Det är lika bra eftersom det inte är några bra träningsmöjligheter där hästarna står. Jag kommer behöva åka till ridhus och träna minst 2 ggr/vecka. Imorgon vart jag visst ledig (: Väldigt skönt faktiskt :) Spenderar nog mestadels av dagen i stallet. Imorgon är en väldigt konstig dag.. min älskade Sillan kommer att flytta. Och hon flyttar långt.. Ändå till Luleå..Jag har inte träffat hënne sen hon åkte till fodervärden. Och kommer inte träffa henne imorgon heller. Jag vill, fast ändå inte. Ni kanske tycker att det låter konstigt. men jag kommer att gråta ögonen ur mig.. så som jag kämpade för den hästen, all kärlek hon fått och nu måste jag sälja henne. Det gör så fruktansvärt ont i hjärtat så jag klarar faktiskt inte av att träffa henne :( Det är hårt. mycket hårt. Nu ska jag och min älskade pojkvän se på film. / Emelie

Kommentarer
Postat av: Annalena

<3 !

2012-09-27 @ 19:57:23
URL: http://annalenaort.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0