Kortvända i djupdalarna

Det blev djupdalarna idag också, fast en kortvända, ner och upp igen typ.
överladdad häst, mycket glad sådan. lyckades få ner honom skapligt mot slutet iallafall. :) kul med backar! ;) 
red förbi Sunes favoritdjur också, kossor. Nej nog är han "lite" skraj för dom. men kossträffen idag slår inte den vi gjorde när vi stod i Bispberg. Två hagar, en väg mitt emellan, kossor på båda sidor. Då, var sune på tårna! ojojoj, men vi tog oss förbi :) 
Han har då iallafall blivit mycket bättre när det gäller kossor. Förstår inte varför dom kan vara farligare än ett tåg som dundrar förbi. aja..
 
,efter ridturen pysslade jag om honom sen fick han gå in i boxen och äta. 
 
Nu blir det lyxmat alá malin - nudlar. inte helt fel som den ensamboende tjejen man är. men det är bra! riktigt bra. 
men aldrig att jag ställer mig och lagar mat klockan åtta en kväll, åt bara mig själv. nej där försvann visst energin. ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0