Insjön 2 Augusti

Ja igår var vi ju ut och tävlade i Insjön. 
1 meter och debut 105 cm. 
Dock så fick jag reda på kvällen innan att min kompis som skulle med fick förhinder så fick lite akutpanik där, men det löste sig som tur var. Tack för ni stannade kvar och väntade på tills jag hade ridit klart Elina, Annalena och Niklas! :) 

1 meter
Han kändes riktigt bra, fin grundomgång, sen i omhoppningen blev han så jäkla taggad, så fick inte ihop honom riktigt. peta två hinder för han inte fick upp bakbenen. kul att han gillar o hoppa iallafall, skrutthäst. skitnöjd! 
så slutade då på 8 fel fas 2. 
 
1,05 meter
Både han och jag var trötta men rundan kändes riktigt fin ändå. jag red mycket bättre. dock kom vi tokigt in i kombinationen så rev första hindret där. slutade med dom 4 felen i grunden. 
Förövrigt är jag riktigt nöjd. Höjden i den här klassen kändes inte det minsta högre. 

riktigt roligt att det bara går bättre och bättre för oss! 
Annalena filmade båda klasserna så får se om det dyker upp någon film här.:) 
Duktiga häst! <3 
 
 
 
 
 
 
Annalena och Sune står och myser mellan klasserna.:) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0