Gårdagens ridtur

Det regnade en del igår, men de skulle minsan inte stoppa mig! Jag köpte ju ett regnställ på Ullared! Varmt å skönt va de kan ja lova! :)
Red karre, värmde upp i skogen för att sedan jobba lite på en åker. Jobbade mycket med övergångar- att han ska gå kvar i formen i övergångarna. Sedan jobbade jag även honom i galopp på
Volt. Det var lite jobbigt och det vart en del protester - sparkar , men det gick ändå bra :) skrittade av honom ute sen.

Sen longerade jag pim, hon va ganska oroli igår eftersom det blåste också. Och pigg så jag tyckte det var bäst att hon fiick springa av sig :) Ja kallar inte hennes jobb för träning direkt utan mer bara lite motion. Å va nöjd hon vart efter en stund, hon sänkte huvudet och frustade nöjt :)

// Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0