Full med energi!

Är fortfarande taggad och full med energi från gårdagens träff. Det är verkligen dags att höja nivån för mig och Karre. Och det startade idag. Red lite längre pass än vanligt. Började att rida ut , Cassi följde med så Pim också fick röra på sig. jobbar ju så länge och det blir mörkt så fort så hinner ju inte jämt annars =/
Iallafall så red vi ut först och skrittade på i bra tempo.
 
Vi stötte på en älg efter vägen vilket resulterade i att hästarna tokslängde sig om och stack iväg, jag fick stopp på karre ganska fort med stackars Cassi ramlade av och pim sprang iväg en liten bit. Det gick iaf bra med alla. Vi fick tag i Pim och kunde fortsätta. När vi kom hem så red vi på ridbanan en stund. Jag jobbade mest med böjda spår, tempoväxlingar och galoppfattningar. Vi behöver jobba mkt med såna grunder. Efter en stund så kändes han lite trött så då jobbade jag på lite till sen skrittade vi av dom. Är mkt nöjd med Karre idag :)
 
Karre med sina icke fina knoppar som han hade i söndags..
 
Nu väntar duschen för min del och sedan sängen. Imorgon ska jag försöka få lite tid över och göra en riktig planering över Karres träning & tävling resten av året. Jag ska verkligen bli ännu bättre på att ha mål och en plan med allt jag gör! :)
 
   / Emelie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0