Förberedelser..

Imorgon ska jag rida igenom programmen :) tänkte faktiskt göra det med båda hästarna, mest för min egen skull så att jag får träna. Sen ska alla utrustning putsas givetvis å karre knoppas! Det är mest på skoj den lilla dressyrtävlingen och jag gör de bara för att hitta på lite kul :)
Men vill iaf att vi ska se ordentliga ut och jag skulle aldrig starta dressyr utan knoppar.. Nä där går gränsen!

Dock så lovas de regn hela dagen imorgon. Inte lite regn heller utan massor "/ jippi.. På med regnrocken å rid ändå är de som gäller! Ser iaf ut att bli bättre på söndag.

Nu ska vi snart åka hem och sova. Jag ska släppa ut hästarna imorgon, eller nej vänta idag mena ja så ja skulle behöva sova nu (:

/Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0