Duktiga häst !!

Vi fixade vårt mål! Så jäkla nöjd. Dubbelnolla! yes. 
 
TACK Johanna för hjälpen! :) 
Det kommer även film på ritten sen.
 
framhoppningen gick skit, tog lilla och räcket några gånger. 
han va stark o hetsig, men sen så.
 
jag tror jag får en annan ridning inne på banan, för oj vilken skillnad. 
han skötte sig super! jag red lugnt o samlat, alla sprången var helt okej, inget kanonskutt idag inte. 
dubbelnolla, hamna på 6 plats men nerputtad. sjukt nöjd.
vi skulle komma runt felfritt och det fixade vi. 
 
Snart är tävlingsåret slut och jag är sjukt nöjd med vart vi kommit. 
nu kommer nollorna sakta men säkert och nästa år då jäklar! 
 
Tanken är att vi ska debutera 1,10 nästa år. för så som han hoppar nu så blir det nog knappast någon skillnad. den lille killen på strax över 150, hoppar som en katt! ;) smidig o alert. 
Faktiskt så tänkte jag starta någon dressyrklass nästa år också, nån LC eller LB.
Kul med omväxling, men först - en hel vinter att trimma vidare på. 
 

Får se när filmen dyker upp. idag eller nån annan dag..;) 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0