Tror alla är trötta här hemma..

Stoffe och Nellie sover i soffan, katten somna nyss i mitt knä. Alla verkar väldigt trötta! Jag är vaken, än så länge iaf, eldar så de blir varmt å så vi kan duscha :) Men blir en tidig kväll idag.Ska börja jobba kl 05.00 imorgon -jiipIE..
men de blir bra dä.
 
Jag har ju inte berättat för er att det görs om massor i stallet där hästarna står, alla 4 har fått nya boxar och i de gamla stallet blir det en enda stor "sadelkammare". Har ställt iordning dom garderober ja har och ställde även in mitt vitrinskåp. Låter kanske lite konstigt, men ska ta bild på de sen när jag plockat iordning alla grejer så ska ni få se att de inte blir så dumt :)
 
Vi taggar inför torsdag för fullt! Längtar verkligen, ska bli mycket intressant att se om det ger oss något. Det tror jag faktiskt och har ganska höga förväntningar. Är inte långt kvar tills det är träning med TUR också! Och nästa söndag är det ju clinic! Super kul att Mathilda också blir med! :D
 
Planerar lite inställda inlägg till imorgon, så håll utkik! Kom ihåg att kommentera om det är något speciellt ni vill läsa om.
 
   / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0