Tisdag


i mina ögon är du den finaste på fyra ben





Idag fortsatte vi med att hitta det lugna rytmiska tempot. Mer fokus på traven. 
Tycker det går åt det bättre hållet hela tiden. Att få han lugn och orka hålla sig i formen, bra sits och hur jag har händer och mina skänklar. 
Red tillsammans med Jenny o hennes unghäst. lekte lite följa john, Sune fick vara john ;) hihi. 
 

Precis dammsugit, fattar inte hur det kan bli så skitigt.. Tror jag fick med mig halva leran från hagen in i hallen under skorna.. hm. 
Torkade golven också, men har ingen mopp (än) så man får inte va dum. Ner på knä o skura på! ;) haha! 

Nu ska jag ta o äta lite avocado med skagenröra - mumma! 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0