söndag söndag söndag söndag

 
Funderar på att möblera om här hemma, känns som jag vill göra nått, en förändring. vi får se om det händer nått drastiskt innan solsidan klockan 20.00 . ;) 
 
Idag red jag ut på bästaste vännen. En kortvända i djupdalarna. ljust ute, uppehåll - gilla! 

Jobbade på en lugn häst och en trav i min takt. gick riktigt bra. samlad galopp i uppförsbacke i djupdalarna, oj vad han frustade på. :) Visste ni att dom bygger mest muskler i skritt eller samlad galopp när man jobbar i backar? uppfördå om man tänker galopp på givetsvis. 
Härlig dag! Efter det åkte jag med mammsen till Borlänge och hämtade upp Lg, köpte en säck hästmat och var in på Rusta. Käkade på max också. mozarellasticks - mumma! 
avslutade med kaffe hos mamma och kikade på hästhoppning. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0