Plus & Minus Just Nu

 
 
+ Jag har världens underbaraste pojkvän. Han finns alltid där för mig och får mig att känna mig värdefull!
+ Jag har två fina hästar som jag älskar mer än allt. Dom har kapacitet för mina ambitioner och ger mig energi, varje dag!
+ Jag slipper köra timmerbil, kör dagtid och bara 4 dagar i veckan.
+ Jag har underbara vänner som alltid finns där, även om vi inte hörs varje dag så finns dom där!
 
 
- Det är långt till min familj och mina vänner.
- Att ha begränsat med pengar. Det vore mycket roligare att göra allt man ville ;)
- Energitjuvar. Alltså personer som stjäl energi från en. Vill inte umgås med såna personer men ibland är man tvungen.
 
 
Utan mina hästar vore jag ingenting <3
 
 
   / Em
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma & Emma

Var med och tävla om en design gjord av Anna Form på våran blogg! http://ziro.blogg.se/2012/november/tavling-vinn-design-av-annaform.html ! :D

2012-11-24 @ 09:54:24
URL: http://ziro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0