Paniken börjar växa..

I samband med att julen närmar sig så växer även paniken över att jag än inte fixat en enda julklapp! Jag tänker alltid att jag ska börja i god tid, men alltid så slutar det med att jag är ute i sista minuten.. Inte bra!
Förhoppningsvis hinner jag & Mathilda kolla lite på söndag när vi ändå ska på clinic i Örebro. Ska även fixa broddar då. Men Paniken fortsätter växa för vad i hela friden ska jag köpa för julklappar? Nu ställs fröken tankspridd på prov!
 
Tankspridd, de skulle man kunna tro är mitt förnamn ibland ;)
 
  / Em

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Sv: tack så hemskt mycket! :) Kramar!

2012-11-12 @ 10:09:31
URL: http://therescue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0