Om mig

En dålig sida hos mig. 
    Jag oroar mig alldeles för mycket om vad folk tycker och tänker. Vilket är helt fel då det är störande för en själv. Det är nått man ska skita helt i och sköta sig själv. Go your own way lixom.. 
 
En bra sida hos mig. 
   Jag vill alla väl. Vilket även kan vara nånting dåligt men mest bra. Jag gläds åt andras framgångar och bryr mig om folk. Jag är för det mesta omtänksam och jag bryr mig om mina nära. 
 
Jag har svårt för.. 
   Att ta åt mig beröm! Det är inte helt lätt. Vilket bör ändras på. Klart det pushar upp en om nån säger att man blivit bättre med ridningen eller lyckats fått hästen finare, det glädjer en som fan. Men ändå har jag svårt att verkligen ta åt mig. Det har väl med självkänslan o göra förstår jag .. 
 
Jag har lätt för.. 
   Att inte ge upp. Envis är bara förnamnet och vill gärna fixa saker o ting själv innan jag ber om hjälp. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0