Och så vart det kväll igen

Idag stod det tömkörning på schemat.. vem tror att jag gjorde det ? Nja jag gjorde ju om lite redan igår, istället för dressyr då vart det ett längre skrittpass. Så då vart det dressyr idag istället. Jobbade med tempoväxlingar & övergångar på böjt spår. Det var allt lite jobbigare än rakt fram! Stundvis jobbade han ändå på fint och jag är nöjd med honom. Strechade när vi kom tillbaka till stallet.  Det går bättre och bättre faktiskt! Om streching ska ge någon effekt så måste man göra det kontinuerligt.
 
Så här såg jag & Karre ut idag. Ursäktar mitt val av skor, men ja hade nog frysit tårna av mig om jag haft stövlarna. Vet inte vart jag gömt undan ridskorna..
 
Visst är han söt i sina rosa lindor? ;)
 
    / Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0