Och så var måndagen nästan slut..

Det blev en liten tur i mörkret idag. Det blåste ganska duktigt å mörkt å tråkigt va de.. men ville känna efter lite å sitta i sadeln och tänka på det som vi lyssnade på igår. Intressant! :) Vissa delar kändes klockrena, andra får jag jobba mera på helt enkelt :) Ska försöka få tag på en pilates boll så att jag kan göra flera övningar också!
Om ja får lite tid över ikväll ska jag fortsätta läsa boken också.
 
Imorgon blir det troligen uteritt, hade velat dressyra(markarbeta) eftersom jag har hoppträning på onsdag. Visst går det att rida på åkern, men det finns inte så stor del som är helt plan så det är sjukt svårt att få en bra känsla och svårt att jobba i trav & galopp. Så jag tror att jag får en bättre känsla om jag rider ut. Får jobba med min sits, övergångar & tempoväxlingar.
 
BTW, jag kunde inte motstå att köpa dessa JW ridbyxor ;D Har suktat efter dom aaas länge! Har inte funnits i den färg ja ville eller min storlek, men nu gjorde det de! Så jag unnade mig dessa.Ska nog inviga dom på oonsdag! Tjohooo!
 
 
Imorgon väntar intressanta inlägg, loovar! ;)
 
    / Em
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0