morgonpigg

Hade kunnat klivit upp fyra när jag vaknade. kunde somna om(vilket jag gjorde) men kunde lika gärna gått upp kände jag då. Men när jag tänkte efter så var det kanske ingen höjdare med fyra timmar tills man började och ynka 5 timmars sömn.. 
Men tänk vad mycket jag hade fått gjort! Jag hade kunnat städa, diska, tvätta,solat o duschat typ. ojojoj. 
Nu blev det bara dusch, lär nog ta tag i disken också. 
 
 
Idag står (förhoppningsvis) lite markarbete på schemat. jobbar längre idag och ridhuset var bokat sju, just den tiden jag hade tänkt boka. Så vi får se hur det blir. :) Allt hänger på när jag kommer dit. 
 
Ni får ha en fortsatt bra dag så hörs vi sen :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0