Lördag

Heej! 
 
 

underbar start på dagen. 
Bara att få vakna upp av sig själv vid tio, alldeles lagom tid, och att man sovit i en nybäddad säng inatt - sovit som en gris! traskade ner till mamma och drack kaffe.
Åkte och hämtade min sadel som var färdig, perfekt! snygg lagning som inte syntes och inte dyrt alls, supertack! 
Vidare till pärlan och hittade lite fynd blandannat en lampa och en julstjärna. ;) Mitt första julpynt! 

nu ska jag precis åka till stallet, uteritt i dagsljus är prio ett. 
funderar på att inviga blåa stigbyglarna nu när sadel är lagad, eller så får det vänta, vi får se..;) 

Efter dagens underbara sunetid så blir det hem, göra sig i ordning inför en partynatt.förmodligen sista innan julborden drar igång. kan inte bli bättre med bästa sällskapet. 
Hoppas på mycket folk, ikväll vill jag ha kul! 

Ha de super! hörs o syns :) Heipa! 


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0