Jag har tagit helg!

Det känns väldigt skönt kan ja lova. Men inte är de tal om nå sovmorgon och vila imorgon inte! Ska upp tidigt och ta ut hästarna, träna båda och fixa stallet :) Sen ska hela huset städas ordentligt, 2 bilar vill bli tvättade & dammsugna. Får se hur mycket jag hinner. Stallet & städning är iallafall de viktigaste.
Får även besök av pappa imorgon! Va länge sedan jag träffade honom nu. Han har med sin Atlas - min hund <3 som ska få vara med mig och Stoffe i helgen :D
åå längtar så grymt mycket efter honom <3
 
Sötaste underbaraste Atlas <3
 
Pim fick en promenad ut i skogen idag, hon va lite pigg emellanåt men lugnare än vad jag trodde. Karre fick vila idag då jag åkte tillbaka till Stoffe när han slutade för vi skulle laga ena bilen. Kändes tråkigt att inte hinna rida honom idag, men måste hinna med allt annat också. Får rida ett tuffare pass imorgon.
Ska planeralite inlägg tills imorgon. Försöker få tag  i syster får se om det kanske är dags att svara på frågorna vi fått in. :)
 
  / Em

Kommentarer
Postat av: VickanR

Hoppas du haft en bra dag! kolla gärna min blogg när du har tid, skulle betyda sjukt mycket :)

2012-11-01 @ 20:59:58
URL: http://vickanrinkous.blogg.se
Postat av: Hanna

Snygg blogg!

2012-11-01 @ 21:07:39
URL: http://hannaeek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0