Jag är inte bäst - men försöker ändå.

Jag är inte bäst på att rida, jag är inte bäst på att sköta och hantera hästar. Jag har inte en superlyxig transport eller bil. Mina hästar är inga miljonhästar och jag har inget eget stall med ridbana/ridhus. Jag har ingen som kör mig dit jag vill med mina hästar eller som betalar träningar för dom bästa tränarna.
Jag är inte bäst och har inte dom bästa förutsättningarna!- Men jag försöker ändå.
 
Jag är medveten om att jag har huuur mycket som helst att lära. Jag försöker att vara öppen mot alla och lyssna, jag frågar om jag undrar något. Jag vill lära mig mera. Jag vill bli bäst. Jag vet att jag aldrig kommer ha den ekonomin att kunna bli bäst, men å vill jag iallafall bli så bra som jag bara kan!
Kämpar varje dag och visst är ju vägen mot målet hur rolig som helst! Det krävs mycket jobb, tid och slit varje dag. Men det är det värt. Hästarna är inte bara en hobby för mig. Dom är min livsstil!
 
     / Em
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym


Tycker du ska vara stolt över dig själv!
Finns folk som inte har betalat varken bil, transport o knappt hästen... Är dom lyckliga?
Den dagen den/dom som betalar försvinner hur ska dom göra då? Antar att dom inte kan ha sakerna kvar efter som dom inte har råd
Du står iaf på egna fötter o klarar dig själv o du vet va du har o vet va du kan!

2012-11-07 @ 09:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0