Inte helt okej..

Inte min dag idag. kände av halsen igår kväll när jag skulle sova, och idag har jag varit riktigt hängig, usch! trött o helt slut i kroppen. feberslänga? blev och må bättre sen iallafall, skönt det. men fryser som jag vet int vaad. 
Nu ska jag ut och pussa på min prins. Vill ut o rida men pallar nog inte med det. hm. löshoppa kanske? Nån dag har vi tänkt göra det iallafall:) Samma gäng som sist hoppas jag. riktigt skoj! 

Nu ni, har jag fixat o klurat ut hur movie maker funkar, trodde inte jag hade det på datorn så laddadde ner nått sen fanns det visst där. Så roligare filmklipp med musik o stuffs har ni o vänta! :) 
Håller på att ladda upp första filmen nu! Från ridningen på piggelinen igår. 
 
Nej stallet nu sen SOFFLÄGE! 
tjaaaoooo
 
 
 
 
han verkligen anstränger sig för o inte se glad ut på kortet. haha ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0